12 Ocak 2013 Cumartesi

letitbit premium link generator

letitbit premium link generator

14 yorum:

  1. ellerinize saglık çok güzel bir site yapmışsınız letitbit link generator sitesi aramaktan bıkmıştım.letitbit link generator sitesi ilk defa buldum hemde free allah razı olsun sahibinden

    YanıtlaSil
  2. letitbit link generator sitesi bulmak zordu buldum. elinize sağlık hayırlı olsun siteniz .

    YanıtlaSil
  3. aman allahım letitbit link generator sitesi buldum sonunda
    bedava olması süper olmuş

    YanıtlaSil
  4. muhteşem bir site http://www.trdebrid.com a çok teşekkür ederim letitbit link generator aramaktan bıkmış tüm arkadaşlarda sagolasın tşkler

    YanıtlaSil
  5. başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. http://trdebrid.com bu siteye gir beyaz olan panele linkini yapıştır download butonuna tıkla sana premium linki verecek alt tarafta yeşil renkli olarak ona tıkla reklam sayfası çıkar 5 saniye bekle sag üst köşede reklamı geç yazar ona tıkla indirmeye başlar

      Sil
  7. ne yaptımsa indirmiyor link yeşile dönmüyor hep kırmızı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuanda çevirmiyor hesap kotaları doldu anca ay başında yeni hesap ekleyebilirim

      Sil
  8. Kardeşim o beyaz bara ne yazacan..Şifre istiyor sanki.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifreyi kaldırdım en kısa zamanda yeni hesaplar ekliyecem

      Sil
  9. sitemizi yeniledik ve cbox sitemizide açmış bulunmaktayız letitbit turbobit ve daha bir çok siteyi destekliyoruz http://trdebrid.net

    YanıtlaSil
  10. Adamın hammaddesi yapan kimse, eline koluna klavyesine, php kodlarına sağlık.

    YanıtlaSil